Dlaczego zajęcia ze mną?

Dlaczego warto uczyć się języków właśnie ze mną ?
Gwarantuję, że nie stracisz pieniędzy ani czasu. Zapewniam miłą i bezstresową atmosferę. Mam indywidualne podejście do Ucznia, a dzięki doświadczeniu mogę zaoferować  ciekawe i różnorodne materiały. Uczę wszystkich bez względu na wiek, umiejętności czy cele.
Mówią o mnie lektor z powołania, bo kocham uczyć i jest to moja życiowa pasja. Doświadczenie i profesjonalizm wyróżnia mnie na rynku. Pobyt za granica w Ludwigsburgu i nauczanie na uniwersytecie PH Ludwigsburg odkryło we mnie niezliczone pokłady energii i pokazało masę ciekawych rozwiązań, jakie oferuję moim Uczniom. Nie testuje metod dydaktycznych na Uczniach, lecz stosuję je, aby osiągnąć cel, jakim jest porozumiewanie się w języku angielskim czy niemieckim jak i zdanie egzaminów gimnazjalnych, maturalnych czy państwowych. Mój język jest żywy, a zajęcia nigdy nie są nudne.

Koszt zajęć indywidualnych: 60 złotych / 60 minut.

cropped-13262178_1162123477171760_1890682162_o.jpgZapraszam na darmowe 30 minutowe zajęcia próbne i liczę na owocną współpracę.

2 thoughts on “Dlaczego zajęcia ze mną?

Skomentuj

